پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
وقتی که کفش آیت الله گم شد / پروژه‌ها را افتتاح نمی‌کنم مگر اینکه تمام شده باشد

یزد - معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری درخصوص سفر رئیسی به یزد در صفحه شخصی خود خاطره‌ای از کنسل کردن سفرش به یزد به دلیل نا تمام بودن پروژه افتتاحی گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، محمد حسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری درخصوص سفر رئیسی به یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خاطره‌ای از آیت الله رئیسی بیان کرد و از عدم حضورایشان برای افتتاح پروژه به دلیل ناتمام بودن آن گفت که متن این خاطره به شرح زیر است: سفر اول که به یزد آمدید، سال ۹۶ بود، میزبان شما در اوج غربت بودیم. حتی بعضی هم‌قطارانمان تکفیرمان می‌کردند که چرا هنوز امنا در تهران به کاندیدای اصلح نرسیده خودسرانه برایشان ستاد زده‌اید!

برای جورکردن مکان میتینگ انتخاباتی مشکل داشتیم. آمدید و بخاطر ازدحام جمعیتِ خارج از تصور ما، کفشتان هم دم خروجی مسجدحظیره گم شد. بدون کفش درخودرو نشستید و درفرودگاه کفشم را درآوردم که بپوشید.

سفر چهارمتان اما دقیقه ۹۰ منتفی شد. خط تولید پروژه افتتاحی تکمیل بود. ولی به علت عدم گارانتی توسط شرکت خارجی، امکان استارت خط تولید نبود. طبقه چهارم بیمارستان هم یک ماه کارداشت ولی ۳طبقه دیگر بیمار پذیرش می‌کرد.

به عرضتان رسانده بودند که بعد از افتتاح، خط باید برای گارانتی ۲هفته خاموش و طبقه ۴بیمارستان هم یک ماه کاردارد. نپذیرفته بودید و گفته بودید زمانی می‌رویم که خط خاموشش نشود. بیمارستان هم بایدکامل شود. ولو فقط یک رنگ و نقاشی طبقه چهارم باقی مانده باشد.

پروژه باید واقعی افتتاح شود! اکنون پروژه‌هایمان آماده هست، بما قول داده بودید که برای افتتاح می‌آیید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط