دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از ۵۰۰ مسجد گرامی داشته شد

آئین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور و تیم همراه در بیش از ۵۰۰ مسجد سطح شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا حجت الاسلام والمسلمین علی کشوری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور، اظهار کرد: آیت الله رئیسی یکی از مردمی‌ترین رؤسای جمهور کشور بودند که در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از بروز حادثه برای هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور، آئین تشییع در شهر تهران با حضور و بدرقه پرشور مردم برگزار شد، مطرح کرد: در طول مسیر تشییع غرفه‌های متعدد فرهنگی و خدماتی به همت فعالین طرح آرمان برپا شد.

رئیس ستاد طرح شهید آرمان اضافه کرد: همچنین آئین تدفین شهید حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور نیز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
وی اضافه کرد: بلافاصله پس از این مراسمات، برگزاری آئین‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سطح مساجد آرمانی در دستور کار قرار گرفت.

کشوری‌نژاد با بیان اینکه رابطین مناطق نیز برای برگزاری این مراسم‌ها پای کار آمدند، عنوان کرد: به همت تلاش‌های صورت گرفته توسط رابطین مناطق و مربیان طرح آرمان، تاکنون آئین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت در ۵۰۰ مسجد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب و بالای مردم ولایتمدار از این مراسم‌ها، خاطرنشان کرد: قرائت قرآن و فاتحه، مدیحه‌سرایی، سخنرانی و پذیرایی ازجمله برنامه‌های محوری در این مراسم‌ها بود.

رئیس ستاد طرح شهید آرمان با بیان اینکه شهید جمهور در مسیر خدمت‌رسانی به مردم دچار حادثه شدند، تصریح کرد: از ظرفیت برگزاری مراسم‌های عزاداری باید برای جهاد تبیین خدمات انجام شده توسط دولت سیزدهم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در شرایط فعلی از اهمیت بسیاری برخوردار است، یادآور شد: بیان اقدامات انجام شده موجب می‌شود که مردم مشارکت بیش‌تری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

کشوری‌نژاد در پایان یادآور شد: از مردم نیز تقاضا داریم که در انتخابات پیش‌رو با انتخاب بهترین گزینه، بستر ادامه دادن مسیر خدمت رئیس جمهور فقید را فراهم کنند.
پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها