یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» در لامرد رونمایی شد

فارس- بعد از کتاب «به وقت بیروت» به قلم مصطفی رضایی، کتاب دیگر این نویسنده به نام «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» در مصلی شهرستان لامرد با حضور مردم و نیروهای سپاه قدس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در مراسم رونمایی از کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس»، مصطفی رضایی، نویسنده این کتاب به بیان علت نامگذاری اثر و روایت بخشی از داستان این کتاب پرداخت.

وی ادامه داد: شخصیت اصلی داستان روایت شخصی به نام سردار سرتیپ حاج درویش شریفی است که یکی از حلقه های اصلی سپاه قدس شناخته شده و داستان زندگی نامه آن روایت می‌کند. سردار شریفی در سن ۲۵ سالگی برای یادگیری تعمیرات ماشین های خارجی به فرانکفورت آلمان سفر کرده ولی پس از یافتن حقایقی از زندگی خود به کشور باز می‌گردد تا به هدف نهایی خود که آزاد سازی قدس و کمک به مردم فلسطین است، برسد که این مسیر را از طریق راهبردهای سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهد.

رضایی عنوان کرد: سردار شریفی در سن ۵۹ سالگی به درجه شهادت نائل شده و عدد ۳۳ بیانگر فاصله زمان بازگشت او تا زمان شهادت است که دچار یک بلوغ شخصیتی می شود که معمولاً این بلوغ فکری در سنین آخر عمر یک انسان حاصل می شود.

در ادامه این مراسم که با حضور گسترده مردم برگزار شد، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به سخنرانی پرداخت و کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» با نقش نام شهید رونمایی و امضا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها