یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
خالق مجموعه داستان طنز آب‌نباتی تجلیل می‌شود

گلستان- دهمین دورهمی فرهنگی تشکل سرای فرهنگ و رسانه در گرگان با محوریت تجلیل از مهرداد صدقی، نویسنده و طنزپرداز و خالق مجموعه داستان طنز آب‌نباتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، نشست دهمین دورهمی فرهنگی سرای فرهنگ و رسانه گلستان به معرفی و تجلیل از مهرداد صدقی، نویسنده و طنزپرداز و خالق مجموعه داستان طنز آب‌نباتی اختصاص پیدا کرد.

این دورهمی در روز سه‌شنبه ۸ خردادماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی واقع در نشانی خیابان لشکر، نبش کوچه هشتم برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا، مهرداد صدقی متولد سال ۱۳۵۶ در بجنورد، دانش‌آموخته دکترای صنایع چوب و کاغذ و عضو هیئت‌علمی رسمی دانشگاه گنبدکاووس و ساکن گرگان است.

از این نویسنده نام‌آشنا تاکنون ۱۴ کتاب با عناوینی چون نقطه ته خط، مغز نوشته‌های یک جنین، رقص با گربه‌ها، میرزا روبات، مغز نوشته‌های یک نوزاد، تعلیمات غیراجتماعی، آخرین نشان مردی، دومین نشان مردی، دژاوو، سال سیل و مجموعه آب‌نباتی (هل دار، پسته‌ای، نارگیلی و دارچینی) روانه بازار نشر شده است.

در نمایشگاه کتاب سی و پنجم تهران از تازه‌ترین و آخرین مجموعه داستان‌های آب‌نباتی (آب‌نبات لیمویی) همراه با جشن امضاء در سال جاری رونمایی به عمل آمد و مورد استقبال عموم مردم واقع شد.

همچنین از افتخارات مهرداد صدقی در کنار کسب جوایز متعدد و داوری و حضور در محافل و رسانه و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی نیز می‌توان به انتخاب به‌عنوان چهره سال طنز توسط حوزه هنری، دریافت نشان هدهد سفید توسط نهاد کتابخانه‌های کشور، تقدیر شده در روز هنر انقلاب، کتاب سال جشنواره غنی پور در بخش انقلاب اسلامی، انتخاب به‌عنوان شهروند نمونه اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها