یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
مسابقه کتابخوانی در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: این اداره‌کل در راستای توسعه و ترویج فرهنگ جوانی جمعیت، مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب «دو و نیم» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج جامعه زنان و امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در راستای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت برگزار می کند.

وی ادامه داد: کتاب «دو و نیم» درسنامه تربیت کنشگران جمعیت، با هدف توانمندسازی مؤثر حوزه خانواده و جمعیت، حاصل پژوهش جمعی از اندیشمندان است در ۲۹۲ صفحه در سال ۱۴۰۲ توسط اداره‌کل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در انتشارات ادباء به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان و فعالان حوزه جمعیت قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ادامه داد: در این کتاب مجموعه‌ای از گفتار اساتید حوزه خانواده و جمعیت است که علاوه بر پاسخ به شبهات در این موضوع، از ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تربیتی، روان‌شناسی و پزشکی مسئله جمعیت و فرزندآوری و در فصل‌های پایانی به راهبردها و راهکارهای افزایش جمعیت و چگونگی ورود مبلغان به بحث جمعیت» پرداخته است.

حیدری ادامه داد: این کتاب منبع خوب و کارشناسی شده‌ای است و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه نسخه الکترونیکی آنکه در سامانه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قابل دریافت است، در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا پنجم تیرماه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده و ارسال پاسخ نامه از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (کتابخون) امکان پذیر است.

وی در پایان گفت: به ۳۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Danyal.asakere Asakere DE ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بدنیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها