پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
مشهدی‌ها در خیابان‌ها انتظار رئیس جمهور را می‌کشند

خراسان‌رضوی- مشهدی‌ها از ساعتی پیش در خیابان‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد محل آغاز مراسم تشییع شهدای حادثه سقوط بالگرد در مشهد حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مردم انقلابی و امام رضایی خراسان رضوی و استان‌های همجوار در خیابان امام رضا (ع) مشهد در انتظار مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید هستند.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان ۱۵ خرداد آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش و هم اکنون مملو از جمعیت است.

جمعیت زیادی از مردم خراسان رضوی و دیگر استان‌ها برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی در مشهد حاضر شده‌اند. قشرهای مختلف مردم از ساعات اولیه امروز برای حضور در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید جمهور خود را به خیابان امام رضا محل برگزاری این مراسم رساندند و با مداحی و سینه زنی در انتظار شهدا قیام کرده‌اند. مشهدی ها آمده‌اند تا تا ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع کنند.

قرار است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از نماز مغرب و عشاء تدفین پیکر مطهر این خادم شهید انجام شود و چنانچه این کار با تاخیر انجام شود، پس از اقامه نماز این مراسم برگزار می‌شود.
همچنین از ساعت‌های قبل از نماز ظهر و عصر تا پاسی از شب روضه منوره و صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی در آمادگی کامل خواهند بود.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از آیین افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و رئیس جمهور به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها