پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
آغاز آخرین سفر استانی رئیس‌جمهور شهید

خراسان‌رضوی- همزمان با پایان باشکوه مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهان در بیرجند، پیکر وی به فرودگاه شهید کاوه بیرجند منتقل و به مشهد مقدس منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، این روزها مردم ایران ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع می کنند. قصه به پایان می رسد. مردم مشهد خود را برای آخرین سفر استانی رییس جمهور آماده کرده اند.

امروز سوم خرداد ۱۴۰۳ خورشیدی است. تاریخی خاص برای انسانی خاص که تا ابد در تاریخ ماندگار می شود. مشهدی ها برای آخرین بار از همشهری خستگی‌ناپذیرشان استقبال می‌کنند.

سفرهای استانی یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم در راستای اجرای عدالت بود؛ عدالتی که از همان ابتدا جزو دغدغه‌های اصلی شهید جمهور بود و تا آخرین روز خدمتش نیز آن را پیگیری کرد.

مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و دو تن از شهدای خدمت، صبح پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳، با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری در بیرجند انجام شد.

حالا پیکر مطهر شهدا در حال انتقال به مشهد مقدس است که همگان از آن با آخرین سفر استانی هشتمین رئیس جمهور یاد می کنند.

قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید خدمت از ساعت ۱۴ امروز در میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز شود و تا قبل از غروب آفتاب خاکسپاری انجام شود.

به این ترتیب پرونده آخرین سفر استانی رییس جمهور محبوب و مردم دوست به پایان می رسد.

برای دریافت اطلاعات و خدمات مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد به آدرس @shahidjomhouri در پیام رسان های ایتا، تلگرام، بله، روبیکا، گپ، آی گپ یا سروش مراجعه کنید یا با شماره ۱۳۷ تماس بگیرید.

هموطنان می توانند برای اطلاع از محل های اسکان با شماره تماس ۰۵۱۳۲۰۱۲۰۵۰ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها