پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کارنامه دولت سیزدهم در حوزه کاغذ موفق بود

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا معتقد است؛ کارنامه دولت سیزدهم در حوزه کاغذ به‌ویژه خودکفایی کاغذ، کارنامه موفقی بود، دولت سیزدهم بیشترین وقت، امکان و توانمندی خود را در حوزه کاغذ تحریر گذاشت.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور شهید مرد پُرکار، پُرتلاش و صادقی بود که در طول سه سال حضورش در راس دولت سیزدهم، همواره اقدامات ارزشمند و اثرگذاری انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط با فعالان اقتصادی از دیدگاه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی افزود: ایشان در روزهایی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند به اتاق بازرگانی آمدند و در دیدار با فعالان این اتاق عنوان کردند که «من می‌خواهم با فعالان اقتصادی ارتباط مستمر داشته باشم تا بتوانیم با کمک همدیگر نیازمندی‌های کشور را سامان دهیم.»

روغنی با بیان اینکه کارنامه دولت سیزدهم در حوزه کاغذ به‌ویژه خودکفایی کاغذ، کارنامه موفقی بود، ادامه داد: دولت سیزدهم بیشترین وقت، امکان و توانمندی خود را در حوزه کاغذ تحریر گذاشت و کارها را به سمتی برد که اکنون در زمینه تولید کاغذ کتاب درسی به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: می‌توانم بگویم در هیچ دولتی به این اندازه برای کاغذ وقت نگذاشته شده بود و این نخستین‌بار بود که به‌طور جدی از تولید کاغذ و صنعت نشر حمایت شد.

روغنی با بیان اینکه کارگروه کاغذ و نشر ذیل تاکیدات و هدایت و راهبری آیت‌الله رئیسی شکل گرفت، عنوان کرد: جلسات کارگروه با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور، مسئولان عالی‌رتبه کشور و جمع گسترده فعالان این حوزه برگزار می‌شد و همه جلسات نتایج خوب و قابل تاملی در برداشت.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به اهمیت موضوع کاغذ و خودکفایی آن برای رئیس‌جمهور شهید، توضیح داد: اگر بخواهیم نمره‌ای در حوزه کاغذ به دولت سیزدهم بدهیم، این نمره قابل قبول و قابل احترام است، چون شاهد بودیم که دولتمردان برای آن وقت گذاشتند تا هم از تولید حمایت شود و هم اینکه بتوانیم نیازمندی داخل را برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها