شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
پیش‌فروش اینترنتی مجله «گواه» آغاز شد

پیش‌فروش اینترنتی فصلنامه «گواه» در آخرین روزهای سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد. اولین نسخه این مجله خرداد ماه ۱۴۰۳ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آخرین روزهای سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیش‌فروش اینترنتی فصلنامه «گواه» آغاز شد. اولین نسخه این مجله خرداد ماه ۱۴۰۳ در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مجله «گواه» براساس اسناد و خاطرات منتشرنشده با پرونده‌های ویژه به مسائل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌پردازد که برای اهالی تاریخ و عموم علاقمندان مورد توجه است. پرداختن به شبهات روز و روشنگری تاریخی نسبت به مسائل مطرح شده در فضای مجازی از دیگر ماموریت‌های «گواه» خواهد بود.

همچنین بخش «تاریخ و تجربه» عنوان نوپدیدی است که به زوایای مختلف تجربیات تلخ و شیرین حکمرانی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و راهکارهای پیش روی جامعه ایرانی در زندگی امروز می‌پردازد.

عناوینی چون «پس از نیم قرن؛ گفتگوی منتشر نشده با سید احمد خمینی»، «حیاط خلوت شاه؛ داستان یک خیریه»، «فسادهای فسادیاب پهلوی در ساواک»، «تطهیرناشدنی؛ چرا ساواک و پرویز ثابتی هرگز تطهیر نخواهند شد؟»، «فلسطین؛ چگونه روابط تهران و تل‌آویو مانند تیغی دولبه عمل کرد؟»، «هر خلیجی نامی دارد؛ حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه به روایت اردشیر زاهدی» و «قصه رنج جزایر؛ جدایی بحرین از ایران به روایت داوود هرمیداس باوند» بخشی از پرونده‌هایی است که در طرح پیش‌فروش مجله «گواه» منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه اینترنتی پیش‌فروش «گواه» می‌توانند به صفحه منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی irdc.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها