جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
رسانه باید مخاطب‌شناس و ذائقه‌شناس باشد

آذربایجان‌غربی-فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: اگر رسانه در بخش امیدآفرینی بیشتر تلاش کند، روح و روان جامعه را بهتر خواهد کرد و رسانه باید مخاطب‌شناسی و ذائقه‌شناس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، سردار محمد حسین رجبی ظهر پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر و جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: حوزه رسانه بسیار با اهمیت و موثر در همه عصرها و عصر کنونی است و تلاش‌های عرصه رسانه در استان مشاهده شده و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: جنگ نرم فراتر از اقدامات جنگ سخت است و رسانه قدرتمند و تاثیرگذار در اذهان است و اگر در رسالت خود اقدامات موثر انجام دهد، تاثیر موثر داشته و اگر خارج از آن باشد، بسیار مخرب و تخریب‌کننده خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی استان ویژه‌ای بوده و به دلیل هم‌مرز بودن با کشورهای دیگر توسعه یافته و با همت‌های بلند مسئولین می‌توانند بیش‌از این توسعه یافته باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه عنوان کرد: اگر رسانه در بخش امیدآفرینی بیشتر تلاش کند، روح و روان جامعه را بهتر خواهد کرد و رسانه باید مخاطب‌شناسی و ذائقه‌شناس باشد.

این مسئول ادامه داد: اخلاق رسانه‌ای باید توجه ویژه داشته باشد و مهمترین اصل مخاطب‌شناسی است که صاحب رسانه بخوبی آن را مد نظر داشته‌باشند.

سردار رجبی گفت: اقدامات پیش‌دستانه، از جمله اقدامات موثر رسانه، بخوبی نهادینه شده و این امر می‌تواند جلوه خوبی به جامعه دهد.

وی گفت: اقدام تهاجمی یکی از مواردی است که در حوزه رسانه باید رعایت شود و دقت در عین سرعت بسیار حائز اهمیت است و اخلاق رسانه‌ای باید رعایت شود و امیدآفرینی سرلوحه اقدامات اصلاحی رسانه در جامعه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها