پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
صف طولانی مشتاقان «آبنبات لیمویی»

مهرداد صدقی «آبنبات لیمویی»؛ آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها را در نمایشگاه کتاب برای علاقه‌مندان امضا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آخرین جلد از مجموعه محبوب آبنبات‌ها با عنوان «آبنبات لیمویی» در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به امضای مهرداد صدقی رسید.

«آبنبات لیمویی» ادامه کتاب‌های «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» است؛ محسن -شخصیت اصلی داستان- در روزگار کنونی تحصیلات خود را به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند، اما مشکلات گریبانش را می‌گیرند. وی نگارش «آبنبات لیمویی» را مرداد ۱۴۰۲ آغاز کرد و نهایتاً اسفند ۱۴۰۲ به نشر سوره‌مهر تحویل داد. پس از دریافت اثر، طرح جلد توسط احسان حسینی، مدیر هنری انتشارات سوره‌مهر طراحی شد.

تا پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» با مجموع ۸۶ نوبت چاپ از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره‌مهر محسوب می‌شوند.

صدقی، ۲۷ اردیبهشت در غرفه سوره مهر نمایشگاه حاضر شد و کتاب «آبنبات لیمویی» را برای علاقه‌مندان امضا کرد و عکس یادگاری گرفت.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها