یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
دبیر علمی سوگواره روضه‌های داستانی منصوب شد

قم - طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری قم، علی‌اصغر عزتی پاک به دبیری علمی پنجمین دوره جشنواره ملی «روضه‌های داستانی» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، علی‌اصغر عزتی پاک طی حکمی از سوی سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم به دبیری علمی چهارمین دوره جشنواره ملی «روضه‌های داستانی» منصوب شد. این حکم با حضور سید علی نقیب مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم و رویا حسینی دبیر اجرایی این سوگواره به عزتی‌پاک نویسنده و دبیر داستان انتشارات شهرستان ادب تقدیم شد.

در متن این حکم آمده است: تولید محتوا در موضوع محرم و صفر، اهل قلم را از دیرباز به خود مشغول کرده است. زنده ماندن واقعه عاشورا، انتقال و تبیین آن برای نسل‌های جدید، از ضروریات جامعه شیعه می‌باشد. چیستی، چرایی، چگونگی و تاثیر نهضت عاشورا مواردی هستند که باید به طور دائم به آنها توجه کرد و محتوای نو و جدید برای تبیین‌شان تولید نمود. در سوگواره ملی روضه‌های داستانی تلاش داریم تا از منظر انسان معاصر با همه چالش‌هایی که پیش‌رو دارد به این واقعه بنگریم و مواجهه انسان معاصر با واقعه عاشورا و جریان داشتن نام سیدالشهدا در زندگی انسان معاصر را به تصویر بکشیم.

برادر ارجمند جناب آقای علی‌اصغر عزتی پاک به موجب این حکم جنابعالی که از مفاخر داستان کشور هستید به عنوان دبیر علمی پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی منصوب می‌گردید. امید است با نظارت علمی جنابعالی، شاهد پیشرفت کمی و کیفی سطح این سوگواره باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها