پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
شوشتر به میزبانی چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها می‌رود

خوزستان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها در شوشتر خبر داد.

علی بهرامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان اینکه مراسم کنگره ۳۱ فروردین ماه با حضور شاعران برگزیده در تالار فرهنگ شوشتر برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای برنامه‌های ملی و مذهبی در بهمن و اسفند ماه، چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها ۳۱ فروردین ماه در شوشتر برگزار می‌شود.

بهرامی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه کنگره افزود: از سراسر کشور بیش از ۵۰۰ اثر ۲۰۰ شاعر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از میان این تعداد آثار، ده نفر به عنوان نفرات برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر درخصوص برنامه‌های مراسم کنگره بیان کرد: تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم، تجلیل از خدمات سردار خادم سید الشهدا، نماهنگ قرآن و سرود، نمایش مدافعان حرم، شعر خوانی شاعران جوان و پیشکسوت از جمله این برنامه‌ها است‌.

بهرامی برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش، خوشنویس و عکاس با موضوع سردار سلیمانی، اجرای نمایش دفاع مقدس، سرود و رونمایی از چند مجموعه کتاب را از دیگر برنامه‌های این کنگره اعلام کرد.

وی یادآور شد: این رویداد با همکازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، قرارگاه شهید آوینی و فرمانداری شوشتر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها