شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
استقبال از داستانک‌های نویسندگان خوش ذوق کرمانی

کرمان - مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئول پایداری حوزه هنری کرمان گفت: داستانک‌هایی به اقتضاء موضوع جامعه همانند جنگ غزه توسط نویسندگان خوش‌قلم کرمانی تولید شد که در فضای مجازی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

علیرضا اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان اظهار کرد: به طور کلی دو سری داستانک توسط نویسندگان کرمانی فعال در حوزه هنری تولید شد که پس از آن در چند سری با موضوعات مختلف همانند جنگ غزه و انتخابات در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

وی تاکید کرد: این سری داستانک ها در کانال هایمان در بسترهای شبکه های اجتماعی همچون ایتا، بله و اینستاگرام منتشر شد که مورد استقبال مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفت.

اسلامی ادامه داد: حدود ۴۰ داستانک با موضوع غزه و بیش از ۲۰ داستانک با موضوع انتخابات منتشر شده است.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از این سری داستانک ها ادامه داد: سوره سیمرغ حوزه هنری کشور در خصوص این داستانک های نویسندگان کرمانی، یک پرونده به صورت ویژه کار کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: هنرمندان حساس هستند و نسبت به اتفاقاتی که می‌افتند بی تفاوت نیستند و واکنش سریع نویسندگان کرمانی باعث الگوبرداری بسیاری از استان های دیگر در این زمینه شد.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئول پایداری حوزه هنری کرمان گفت: ما از سه سال پیش کار آموزش نویسندگی را در حوزه هنری کرمان آغاز کردیم و بسیاری از نویسندگان در این راه همواره با ما همراه بودند و پس از جنگ غزه به صورت خودجوش و بدون دریافت هزینه این کار را انجام دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها