چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
ایستگاه «نقاشی بکش کتاب جایزه بگیر» در زنجان دایر شد

زنجان- مدیرکل وقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با عید سعید فطر؛ ایستگاه نقاشی بکش کتاب جایزه بگیر در زنجان دایر شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با عید فطر؛ نماز عید فطر در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت عید سعید فطر، ایستگاه نقاشی بکن کتاب جایزه بگیر در جوار آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر شد، اضافه کرد: این ایستگاه برای کودکان دایر شده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین ایستگاه مشاوره مذهبی با حضور روحانیون و ایستگاه صلواتی نیز در این مکان مقدس دایر بود.

وی در ادامه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در روز عید فطر ارائه کرد و افزود: مراسمات فرهنگی و مذهبی این امامزاده با استقبال خوب مردم همراه شده و به طور متوسط روزانه یک هزار نفر و مجموعاً ۳۰ هزار نفر از آن استفاده کردند.

کرمی ادامه داد: علاوه براین در هر یک از شب‌های قدر نیز بیش از ۳ هزار نفر و مجموعاً ۱۰ هزار نفر در احیای مراسم قدر حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: برپایی بیش از ۱۰۰ مراسم شاخص و مختلف با رویکرد دینی فرهنگی و اجتماعی طی یک سال گذشته، راه اندازی شبستان مادر و کودک، شبستان خانواده، فعالسازی فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، جذب و ساماندهی بیش از ۱۰۰ خادم افتخاری، بهسازی عمرانی و پاکسازی محیطی و جلب همکاری و هم افزایی نهادهای اجرایی و فرهنگی، اجتماعی از دیگر فعالیت‌هایی است که در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط