پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
مولف کتاب ۳ زبانه «برای کودکان غزه» در آزادشهر تجلیل شد

گلستان- در آستان فرا رسیدن روزجهانی قدس معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در منزل دانش آموز امین حسین زاده که کتاب ۳ زبانه «برای کودکان غزه» را قلمی کرده است حضور یافت و از وی به پاس این اقدام ارزشمند تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آزادشهر، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، فرهاد آخوندی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور در منزل دانش آموز امین حسین زاده، مولف کتاب ۳ زبانه «برای کودکان غزه» قدردانی کرد.

کتاب «برای کودکان غزه» که در قالب نامه است به دنبال حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توسط امین حسین زاده دانش آموز کلاس سوم دبستان پیشگامان تربیت تالیف شده و مصطفی حسین زاده دانش آموز کلاس نهم دبیرستان شهید سلیمانی نیز این کتاب را به دو زبان انگلیسی و عربی ترجمه کرده است.

مولف کتاب ۳ زبانه «برای کودکان غزه» در آزادشهر تجلیل شد

در حاشیه این دیدار و تجلیل که با حضور یازرلو معاون دبیرستان شهید سلیمانی نیز همراه بود؛ فرهاد آخوندی ضمن گرامیداشت روز قدس و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، فعالیت های فرهنگی و تربیتی با محوریت ترویج فرهنگ مقاومت را جزء اولویت های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید فعالیت‌های پرورشی را به سمتی حرکت داد که روحیه ایثار و مقاومت در افق فکری دانش آموزان نهادینه شود.

وی افزود: آینده متعلق به دانش آموزان و جوانان این کشور است و خانواده ها می‌توانند روحیه خودباوری، بالندگی، دشمن شناسی، ایثارگری، جوانمردی و مفید بودن را در وجود دانش آموزان پرورش دهند و دانش آموزان نیز با به کارگیری فکر و اندیشه و تولید محتوای اعتقادی می‌توانند با خلاقیت های فردی نسبت به بالفعل نمودن استعدادهای بالقوه اقدام نمایند.

به گزارش ایبنا، کتاب «برای کودکان غزه» به ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی و به شمارگان ۵۰۰ نسخه در سال گذشته روانه بازار نشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها