شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
۱۲۰۰ جلد قرآن مستعمل توسط کانون‌های مساجد تعویض شد

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: در راستای نوسازی قرآن‌های مساجد یک هزار و ۲۰۰ جلد توسط کانون‌های مساجد تعویض شد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ ساله کانون‌های مساجد اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت فعالیت کانون‌ها هم در عرصه کشوری و هم استانی قابل قبول بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۰۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است، افزود: در راستای ترویج مسائل دینی و قرآنی ۶۲ پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد راه‌اندازی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی این پایگاه‌ها فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری جلسات قرآنی، حفظ و آموزش قرآن کریم در این محل‌ها انجام می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های ویژه در این کانون‌ها در حال اجراست، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی نماز جماعت، برگزاری مسابقات حفظ قرآن از جمله برنامه‌های کانون‌ها در این ایام است.

وی همچنین از اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده خبر داد و بیان کرد: امسال یک هزار و ۲۰۰ قرآن مستعمل و کارکرده در کانون‌های مساجد با قرآن‌های نو تعویض شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: در صورت تامین قرآن مورد نیاز کانون‌های مساجد، طرح تعویض قرآن‌های فرسوده تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط