دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
آثار مولفان بومی گواه بر فرهنگی بودن پارسیان است

هرمزگان - معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری پارسیان گفت: آثار مولفان بومی گواه بر فرهنگی بودن پارسیان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کاظم رحیمی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی پارسیان که در کتابخانه باقرالعلوم (ع) این شهرستان برگزار شد، عامل فرهنگی بودن پارسیان را آثار مولفان بومی عنوان کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توجه و اهتمام به مسئله کتاب و کتابخوانی را از اولویت‌های مهم شهرستان قلمداد کرد.

معاون فرماندار پارسیان افزود: اهمیت به مسئله کتاب و جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، مسئله‌ای است مبتنی بر باور و اعتقاد درونی هر فرد که برای پیشبرد اهداف شهرستان در تمامی زوایا باید بر اهمیت این باور توجه خاص کنیم.

رحیمی اضافه کرد: شهرستان پارسیان در سالهای جدید گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است که تغذیه روح و باور گردشگران در خصوص فرهنگ، آداب و رسوم غنی شهرستان پارسیان، وظیفه تک تک آحاد جامعه و تمامی دستگاه های فرهنگی است.

او گفت: در کنار جاذبه های گردشگری شهرستان باید کتاب‌های مولفان بومی نیز به گردشگران معرفی شود.

مرضیه دیلمی نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارسیان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در جذب و تاثیرگذاری بر مخاطب، گفت: خدمات‌رسانی کتابخانه نبی اکرم (ص) این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز و فعالیت‌های کتاب محور کتابخانه‌ها با مساجد در ایام ماه مبارک رمضان و محفل های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی پارسیان در نوروز سال جدید است.

به گزارش ایبنا، در انتهای جلسه اعضای انجمن از نمایشگاه کارآفرینی ریسمون که در کتابخانه باقرالعلوم (ع) در حال برگزاری است، بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها