یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
کمیته بهره‌وری استانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تشکیل شود

هرمزگان - در نشست کارگروه توسعه مدیریت بر لزوم تشکیل کمیته بهره‌وری استانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در کارگروه توسعه و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با دستور کار آسیب شناسی ارزیابی عملکرد فرآیند و خدمات دستگاه با حضور معاونین، کارشناسان اداره کل و سجاد بلالی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تالار رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

در این نشست تاکید شد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تشکیل کمیته بهره‌وری استانی و ارائه گزارشات بر اساس بخشنامه جدید اقدام کند.

علی بندرعباسی معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه در طول سال گفت: جلسات متعددی از ابتدای سال مبنی بر اجرایی کردن برش‌های استانی مصوبه شورای عالی اداری در راستای توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی اداره انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین خدمات عمومی، مدیریت سرمایه انسانی و بهبود فناوری‌های مدیریتی، صیانت از حقوق ارباب رجوع و ارتقای ساختار پاسخگویی مبنی بر شفافیت همراه با نظارت و ارزیابی عملکرد برای بهره وری هر چه بیشتر در ساختار نظام اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان انجام شد.

در ادامه جلسه به بحث در زمینه شیوه‌نامه امتیازدهی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد و آسیب شناسی شاخص‌های اختصاصی بحث و مقرر شد این امور مهم پیگیری شود.

در پایان این جلسه نیز عنوان شد که از آنجا که کارگروه توسعه مدیریت، مهمترین کارگروه در حوزه های مختلف سازمانی از جمله تحول اداری، سرمایه انسانی، استخدام ها، سلامت اداری و… است، شرایط لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی و حضور کارشناسان تخصصی در این زمینه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برنامه‌ریزی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها