سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
افتتاح نمایشگاه کتاب قزوین در کاروانسرای سعدالسلطنه

قزوین- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نمایشگاه کتاب در قزوین با حضور ناشرین استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، مسعود میرزاپور افزود: در این نمایشگاه که در کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه برپا شده است ۳۴ ناشر از تهران و قزوین حضور دارند.

وی بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب قزوین که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شهرداری و شورای شهر قزوین برپا شده است به مخاطبان ارائه می‌شود.

میرزاپور عنوان کرد: حضور ناشران کشور در کنار ناشران استانی طیف گسترده‌ای از تاره‌های کتاب را در دسترس مخاطبان قرار داده است و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در یک فضای تاریخی و فرهنگی از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

دبیر جشنواره کتاب قزوین تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی را یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نمایشگاه دانست و تشریح کرد: خوشبختانه تخفیف قابل توجه‌ای برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است و مخاطبان کتاب می‌توانند از امروز تا ۲۳ اسفندماه از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: با در نظر گرفتن رفاه حال مخاطبان کتاب، نمایشگاه کتاب قزوین حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب پذیرای علاقه مندان است.

وی یادآور شد: علوم قرآنی، ادبیات، دفاع مقدس، روانشناسی، کودک و نوجوانان، فلسفه، تاریخ و خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که برای نمایشگاه کتاب قزوین در نظر گرفته شده است.

میرزاپور خاطر نشان کرد: پیام عدالت، اسوه، سوره مهر، نشر علی، پارس اندیش، داریوش، پرثوا، رازمعاصر، آواز علم، آتیسا، فرهنگ جامع، نیک‌فرجام، سلیس، شاهدخت پاییز، حباب، آیین محمود، آذرگون، شیرمحمدی، نوین، برات، آثار قلم، ذهن آویز، و… از جمله مهم‌ترین ناشرین کشور هستند که در نمایشگاه کتاب قزوین حضور دارند و همچنین انتسارات‌های سایه گستر، مهرگان دانش، دکتر سین، شمع آوید، آزرمیدخت، کمینه، پرک و… از قزوین پذیرای علاقه مندان‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها