سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
یازدهمین نشست ادبی «دوپنجره» در زنجان برگزار شد

زنجان- یازدهمین نشست ادبی «دو پنجره» با نقد و بررسی رمان «گریز از سال صفر» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های دوپنجره با نقد و بررسی رمان «گریز از سالِ صفر» و با حضور «حسین قربانزاده خیاوی» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ زنجان برگزار شد.

این نشست برای یازدهمین بار با محوریت نقد و بررسی کتاب توسط اعضای نوجوان کارگاه‌های ادبی، مکاتبه‌ای و انجمن‌های ادبی در حضور نویسنده برگزار می شود.

زمینه سازی دیدار اعضای ادبی با نویسندگان و شاعران مطرح کشور از اهداف این برنامه است که شامل دو بخش است؛ بخش اول، کتابی از یک نویسنده یا شاعر توسط اعضای ادبی در جلسه‌ای با حضور مؤلف، نقد و بررسی می‌شود و در بخش دوم، اعضا آثار خود را می‌خوانند و میهمان دعوت‌شده، آن‌ها را نقد می‌کند و نکات لازم را به آن‌ها یادآور می‌شود.

کارگاه آموزشی نقش خط در زنجان برگزار شد

کارگاه آموزشی نقاش- خط با موضوع چیدمان حروف و ترکیب بندی در نقاشی خط برگزار و آموزش های لازم درباره این نوع خط و نحوه نگارش آن بیان شد.

نقاشی خط در گروه هنرهای تجسمی قرار گرفته و شهرکدام از آثار هنری که با کمک تکنیک های خطاطی و نقاشی به وجود بیاید، جزو آثار نقاشی خط محسوب می شود.

نقاشی خط، یکی از هنرهای ارزشمند است که به خوشنویسان و خطاطان این اجازه را می دهد که از دانش بصری خود استفاده کنند و با کمک رنگ‌ها و حروف خوشنویسی، احساسات و اندیشه های خود را به مخاطبان منتقل کنند.

داستان زخمی عشق نقد و بررسی می‌شود

نقد و بررسی داستان کتاب «زخمی عشق» با حضور نویسنده اثر فریده عبدی و منتقد شهلا آبنوس برگزار می‌شود.

کتاب «زخمی عشق» به تألیف، فریده عبدی توسط انتشارات نسل روشن با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارا بودن مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات چاپ کتاب، در زمینه ی رمان و ادبیات داستانی و ادبیات داستانی به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط