دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
ضوابط واگذاری غرفه در نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام شد

ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران به منظور بهبود کیفیت فضای نمایشگاهی در چهارچوب نظام‌نامه نمایشگاه، تغییراتی در سازه‌های غرفه‌ای این نمایشگاه، اعمال کرده که شامل فراهم آوردن امکاناتی برای غرفه‌های پیش‌ساز و آماده نصب در کمترین زمان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این غرفه‌ها از امکاناتی نظیر؛ پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه برخوردارند و هزینۀ نهایی آن برای غرفه‌ها (۳۰۰ هزار تومان هزینۀ اجاره و ۲۰۰ هزار تومان هزینۀ غرفه‌سازی در هر متر مربع مطابق نمونه شماره ۱) به شرح زیر است:

غرفۀ ۱۲ متری؛ ۶ میلیون تومان

غرفۀ ۲۴ متری؛ ۱۲ میلیون تومان

غرفۀ ۴۸ متری؛ ۲۴ میلیون تومان

غرفۀ ۶۰ متری؛ ۳۰ میلیون تومان

غرفۀ ۹۶ متری؛ ۴۸ میلیون تومان

چنانچه شرکت کنندگان مایل به ارتقای بصری غرفه‌های خود باشند، به جای مبلغ ۲۰۰ هزار تومان با پرداخت ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع، می‌توانند غرفه‌ای مطابق تصویر در اختیار داشته باشند که این مورد کاملاً اختیاری است.

متقاضیان غرفه‌های ۶۰ و ۹۶ متری می‌توانند از غرفه‌های خودساز اختصاصی نیز استفاده کنند که در این صورت فقط مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع پرداخت خواهند کرد.

غرفه‌های پیش‌ساخته، پس از پرداخت هزینۀ آن و انجام جانمایی الکترونیک در هفته آینده، توسط ستاد اجرایی نمایشگاه (مطابق نمونه) ساخته و تحویل خواهد شد.

غرفۀ خودساز؛ توسط مشارکت کننده با رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز ستاد برگزاری نمایشگاه و مصلی امام خمینی (ره) طراحی و ساخته می شود و نیازمند ملاحظه دقیق زمان ساخت خواهد بود.

مدت زمان ساخت غرفه‌های خودساز از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۲۷ بهمن تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها