شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
«با او حرف بزن» به بازار نشر آمد

فارس- کاوه بهبهانی، مولف و مترجم شیرازی با کتابی جدید بنام «با او حرف بزن» از سوی نشر طرح نو مجموعه مقالاتی را راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، کتاب «با او حرف بزن» شامل مقالاتی از نوئل کرول، رابرت بی. پیپین، سینتیا فری‌لند و… ترجمه فیلمنامه است.

با او حرف بزن داستانی است از دوستی دو مرد، روایتی از تنهایی، داستانی از دوران نقاهت طولانیِ زخم‌هایی برجای‌مانده از رنج عشق. همچنین فیلمی است درباره فقدان گفت‌وگو بین افراد، اهمیت گفت‌وگو و ارتباط کلامی، درباره سینما به‌عنوان سلاحی برای فرار از انزوا، بیماری، مرگ و جنون؛ درباره اینکه اجرای مونولوگ در برابر فردی صامت یا کم‌حرف چطور می‌تواند شکلی مؤثر از دیالوگ باشد. درباره اینکه سکوت گاهی به‌تنهایی می‌تواند قدرت فصاحت و بلاغت و زبان بدن باشد، درباره اینکه چطور سینمای متکلم، زمان را متوقف کرده و در زندگی راویان داستان و شنوندگان آن غرق می‌شود.

از این نویسنده و مترجم شیرازی کتاب «فلسفه نیچه» نیز به بازار کتاب آمد و کتاب دیگری با نام «برهان اتاق چینی» از مجموعه دانشنامه فلسفه استنفورد (۲) نوشته «دیوید کول» ترجمه شده است که انتشارات طه ارایه کرده است.

به گزارش ایبنا؛ کتاب با او حرف بزن توسط کاوه بهبهانی و مینو ابوذرجمهری ترجمه شده و توسط انتشارات طرح نو به بهای ۲۹۵ هزار تومان به بازار نشر آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها