شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
عرضه اینترنتی ۷۰۰ کتاب‌ تخصصی انقلاب و دهه فجر در کتاب‌رسان ایده‌بوک

همدان - معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از عرضه اینترنتی کتاب‌های تخصصی با موضوعات انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حدود ۷۰۰ عنوان توسط کتاب رسان ایده بوک خبر داد.

هادی شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان اولویت برنامه‌های فرهنگی را در راستای عدالت فرهنگی، توجه به مناطق کم برخوردار و افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره شعر طنز ناون است که این جشنواره به صورت استانی و با حضور شاعران طنز پرداز استان همدان در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی به تشریح برنامه شعر طنز ناون پرداخت و گفت: تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی ادبی، اجرای برنامه‌های شاد، سخنرانی و پخش کلیپ از برنامه‌های متنوع این جشنواره است.

شیرمحمدی در ادامه به برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شاعران و نویسندگان انجمن‌های ادبی و توجه ویژه به مضامین انقلاب اسلامی در اشعار شاعران، تجلیل از نویسندگان صاحب اثر، رونمایی از کتاب، نشست‌های معرفی و نقد کتاب از دیگر برنامه‌های ادبی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام دهه فجر است.

وی به اجرای برنامه‌های مشارکتی اداره‌کل با سایر ارگان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم عصر شعر زمستانه با همکاری انجمن ادبی شهید آوینی و تجلیل از تعدادی از شاعران و نویسندگان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: اهدا و توزیع کتاب با موضوعات عمومی، مذهبی و فرهنگی به مراکز فرهنگی آموزشی استان و اهدای ۲۰ بسته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس به ۲۰ منطقه محروم استان نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری محفل تلویزیونی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با مشارکت مرکز صدا و سیمای همدان، خاطرنشان کرد: عرضه اینترنتی کتاب‌های تخصصی با موضوعات انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حدود ۷۰۰ عنوان توسط کتاب رسان ایده بوک و برنامه‌های متعدد فرهنگی در مراکز فرهنگی و رسانه‌ای زیرمجموعه اداره‌کل از جمله این برنامه‌ها هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    من قبلا از سایت idebook.ir خرید داشتم. سایت بسیار خوب و تخصصی هستش تقریبا هر کتابی لازم داشتم تو سایت بود. قیمت هاشون عالیه. بسته بندی خیلی خوبی داشتن. ممنون از دست اندر کاران که با دقت نظر بالا کتاب ها رو بسته بندی و ارسال می کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها