چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
امیدوارم شعر ایران در آینده شکوفاتر شود

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هجدمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این برنامه اظهار امیدواری کرد که شعر ایران در آینده شکوفاتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یاسر احمدوند، در اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر که دقایقی پیش، ۱۱ بهمن آغاز شد، گفت: از حضور مهمانان داخلی و خارجی در مراسم اختتامیه تشکر می‌کنم و همه چهره‌های فرهنگی که در سالن حضور پیدا کردند. من به ویژه از حمایت وزیر فرهنگ از هجدهمین جشنواره شعر فجر سپاسگزارم. همچنین از دستیار شعر وزیر که همراه ما در جشنواره بودند.


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: از تلاش علی رمضانی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و از حامد محقق، معاون شعر و ادبیات داستانی موسسه که برای برپایی هجدهمین دوره جشنواره شعر فجر زحمت کشیدند، هم تشکر می‌کنم. در این دوره در خدمت تعدادی از عزیزانی هستیم که در ۲۴ استان در مجموعه برنامه آموزشی کلک خیال شرکت کردند که گزارش آن ارائه شد. از همه کسانی که به نحوی در برپایی جشنواره شعر فجر کمک کردند سپاسگزارم و امیدوارم شعر ایران در آینده شکوفاتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها