چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
شعرای زنجانی در بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس خوش درخشیدند

زنجان- شعرای زنجانی در بیست و پنچمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس حائز مقام‌های برتر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی استان فارس و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور شاعران برجسته کشوری برگزار شد.

در این کنگره ملی؛ ناصر دوستی مقام دوم بخش شعر کلاسیک، نرگس شمس مقام دوم بخش ترانه و محمد معروفی مقام سوم بخش مضامین عاشورایی را کسب کردند.

مسابقه فرهنگی مناسبتی «صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی مناسبتی «صحیفه سجادیه» با عنوان «صحیفه سجادیه» به‌صورت مجازی و با هدف ترویج و آشنایی نسل جوان با یکی از مهم‌ترین میراث مکتوب شیعیان برگزار می‌شود.

دعای بیست و هفتم کتاب شریف «صحیفه سجادیه» که در بردارنده نیایش‌هایی از امام سجاد (ع) است؛ به عنوان منبع این مسابقه انتخاب شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای نام‌نویسی و دریافت فایل منبع مربوطه، از یکم تا بیست و دوم اسفند ۱۴۰۲ به سایت نوید شاهد مراجعه کنند.

نتایج قرعه کشی ۲۶ و ۲۷ اسفند اعلام و به ۴۰ نفر از منتخبین مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هدیه نقدی تعلق می‌گیرد و پس از قرعه‌کشی، نتایج در سایت «نوید شاهد» اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سالانه ۶۰ کتاب توسط بنیاد حفظ آثار چاپ و منتشر می‌شود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛ سالانه ۶۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس را تولید و منتشر می‌کند.

استقبال از این کتاب‌ها توسط شهروندان خوب است که نمونه آن را می‌توان در تعداد بالای چاپ کتاب‌های دفاع مقدسی مشاهده کرد.

از جمله کتاب‌های جدیدی که با حمایت این بنیاد چاپ و منتشر شده است؛ کتاب «حسن یوسف‌ها برای تو» اثری از معصومه دین محمدی است که در ۹ فصل نگارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط