چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
پویش ملی «ماجراهای من و بابام» ویژه کودکان کتاب خوان ایران برگزار می‌شود

گیلان - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر؛ پویش ملی ماجراهای من و بابام برگرفته از اثر «قصه‌های من و بابام» به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت اظهار داشت: پویش «ماجراهای من و بابام» در سه بخش داستان، عکس و نقاشی ویژه سنین ۴ تا ۱۲ سال از پنجم بهمن تا هفدهم اسفند ماه سال جاری از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می شود.

یاسر تقوی افزود: پویش «ماجراهای من و بابام» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر به صورت کشوری و به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می شود که برگرفته از قصه های من و بابام است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند خاطرات و ماجراهای شیرین خود را با درج نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس از طریق پیام رسان «بله» به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و یا از طریق www.samakpl.ir برای داوری آثار به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان ادامه داد: همچنین طبق اعلام دبیرخانه برگزاری پویش ملی «ماجراهای من و بابام» بهترین آثار از نگاه داوران این پویش ضمن تجلیل و دریافت هدایای ارزنده ای چون تور یکروزه در منطقه آزاد انزلی، به همراه بازدید از بزرگترین آکواریوم ایران و پذیرایی در رستوران بزرگ ماهیگ، بصورت کتابچه گردآوری و به چاپ خواهد رسید.

وی مهلت شرکت و ارسال آثار به این پویش ملی را از ۵ بهمن تا ۱۷ اسفند ماه سال جاری و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره ارسال نقاشی، عکس و داستان با موضوع خاطرات و ماجراهای پدرها، پدربزرگ ها و کودکان و نوه ها است، تصریح کرد: عکس های ارسالی باید با کیفیت مناسب، دارای ویژگی های مورد قبول برای شرکت در بخش داوری پویش و حداقل با کیفیت یک مگابایت باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان دامه داد: همچنین نقاشی ها باید در ابعاد A۴ بوده و به همراه مشخصات خالق اثر بصورت اسکن و یا ارسال تصویر نقاشی با کیفیت حداقل ۱ مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.

وی گفت: همچنین ارسال داستان برای شرکت در جشنواره نیز باید در برگه های A۴ تایپ و یا با خط خوانا نوشته شده و بصورت تصویر و یا اسکن فایل با کیفیت حداقل ۱ مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.

.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معراج IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها