چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
برگزاری طرح  «گردش کتاب‌ها» در نمازجمعه تهران

فرهنگسرای نهج‌البلاغه از نمازگزاران جمعه در شهر تهران با برنامه‌های فرهنگی، هنری و سلامت پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فرهنگسرای منتظر، ویژه برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با برپایی نماز جمعه در شهر تهران است که به‌صورت منظم برگزار می‌شود. فرهنگسرای نهج‌البلاغه به‌عنوان یکی از مراکز فعال این سازمان، برگزاری این ویژه برنامه را در این هفته برعهده داشته و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سلامت پذیرای عموم نمازگزاران خواهد بود.

برپایی ایستگاه‌های «کتاب در گردش» یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگسرای منتظر است که همزمان با برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد. همچنین کارگاه‌های مشاوره خانواده و آموزش مطالعه برای عموم مخاطبان برپا خواهد شد.

به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه، غرفه «سلامت» نیز برپا می‌شود. این غرفه شامل ایستگاه فشار خون، تست قند و… است. همچنین ویژه برنامه‌هایی برای کودکان درنظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به غرفه خلاقیت ویژه کودکان، دلنوشته برای کودکان غزه (معنای یک عکس)، بازی‌های فکری و حرکتی و… اشاره کرد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از فرهنگسرای نهج‌البلاغه، فرهنگسرای منتظر به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه جمعه (۲۹ دی‌ماه) در مصلی تهران برپا خواهد شد. از عموم شهروندان دعوت می‌شود با حضور در این غرفه از برنامه‌های فرهنگی، هنری و سلامت آن استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها