دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
حمایت سازمان برنامه برای تداوم تولید کتاب درسی با کاغذ ایرانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه، بر تخصیص اعتبارات لازم برای خرید کاغذ ایرانی و وارداتی برای تولید کتاب درسی تاکید کرد و گفت: اعتبار لازم برای چاپ کتاب‌های درسی سال تحصیلی جاری به‌طور کامل تخصیص داده شده است.

داوود منظور درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره حمایت از جریان خودکفائی تولید کاغذ به‌ویژه برای تداوم انتشار کتاب‌های درسی با کاغذ ایرانی بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه، هزینه‌ها و اعتبارات لازم برای خرید کاغذ کتاب درسی و مطبوعات را به‌طور کامل پیش‌بینی می‌کند؛ چه برای خرید کاغذی ایرانی یا کاغذ وارداتی.

وی با تأکید بر توجه سازمان برنامه و بودجه برای هزینه‌های تأمین کاغذ کتاب‌های درسی مدارس، ادامه داد: اعتبار لازم برای چاپ کتاب‌های درسی سال تحصیلی جاری به‌طور کامل تخصیص داده شده است؛ بنابراین مطالبه‌ای برای خرید کاغذ وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تخصیص اعتبارات لازم برای سال تحصیلی آینده گفت: برای سال آینده نیز با مشورت و تعاملی که با وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت اعتبار لازم را حتماً پیش‌بینی خواهیم کرد.

تغییری در معافیت‌های مالیاتی صنوف پیش‌بینی نشده است

منظور درباره موضوع حذف معافیت مالیاتی برخی گروه‌ها ازجمله برخی صنوف فرهنگی مانند ناشران در قالب لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: معافیت‌ها در قانون مالیات‌های مستقیم همچنین در قانون مالیات‌های ارزش افزوده، مشخص شده است و تغییری در معافیت‌های مالیاتی صنوف پیش‌بینی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها