یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
مسابقه فرهنگی و هنری «قهرمان من» فراخوان داد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه فرهنگی و هنری «قهرمان من» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مسابقه «قهرمان من» فراخوان داده و در رشته‌های فرهنگی و هنری شامل دلنوشته و عکاسی و نقاشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه صرفاً ویژه افراد ۷ تا ۱۳ ساله است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بهترین داستان‌های خود را در رابطه با حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال و یا عکس خود با عکس حاج قاسم را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اطلاع رسانی این طرح در مدارس و فضاهای عمومی افزود: طبق اعلام دبیرخانه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ بوده و به ۵۰ نقر به قید قرعه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

احمدی در ادامه به برگزاری دوره تخصصی استعدادهای قرآنی ویژه رده سنی کودک و نوجوان خبر داد و اضافه کرد: این طرح ویژه پسران سنین ۹ الی ۱۲ سال اجرا خواهد شد که البته نظیر آن در سال‌های گذشته نیز برگزار شده و نتایج خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای حضور در دوره می‌توانند بر اساس علاقه و استعداد خود یکی از تلاوت‌های سوره حمد استاد شحات انور، سوره حمد استاد منشاوی، سوره حمد استاد عبدالباسط و یا سوره طارق استاد مصطفی اسماعیل را انتخاب و فایل صوتی خود را به تبلیغات اسلامی ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: برگزاری این دوره‌ها تاثیر بسزایی در ارتقای سطح مهارت‌های قرآنی نوجوانان داشته است و یکی از شرکت کنندگان در این دوره موفق به دریافت گواهینامه سطح ۶ قرائت تخصصی قرآن کریم در کشور شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط