سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کتاب تنها مرجع قابل اعتماد برای نسل جوان است

خراسان جنوبی- مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های خراسان جنوبی از کتاب به عنوان تنها مرجع قابل اعتماد برای همگان و همچنین نسل جوان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، حجت‌الاسلام جعفری پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم رونمایی از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: کتاب تنها مرجع قابل اعتماد برای ما و نسل جوان است.

وی با بیان اینکه مجموعه چهل جلدی ره‌نامه توسط انتشارات انقلاب اسلامی نشر حفظ آثار رهبر معظم انقلاب آماده و ارائه می‌شود، افزود: محتوای این کتاب‌ها اعتقادی، اخلاقی، تربیتی، سیاسی، هنری، سبک زندگی اسلامی و مهدویت است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: باید نسل جوان ما به سمت سوی کتاب و کتابخوانی بروند و از این محتوای غنی بهرمند شوند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وضعیت کتاب و کتابخوانی طبق آمارها خوب نیست، افزود: همه ما امروز به این کتاب‌ها احتیاج داریم و باید به عنوان یک دستور علمی از آن بهره ببریم.

حجت‌الاسلام جعفری یادآور شد: این کتاب‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه‌ها و پاتوق کتاب خیابان مدرس ۲۵ موجود است و علاقمندان می‌توان از نشر آثار هم سفارش دهند.

مجموعه چهل جلدی ره‌نامه دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا وانقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها