چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کتاب «بازی-بازیگری» به چاپ پنجم رسید

کتاب «بازی-بازیگری؛ راهنمایی برای کارگاه‌های تئاتر» از انتشارات بیدگل به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «بازی_بازیگری» نوشتهٔ لوک دیکسون و ترجمهٔ حمید هاشمی از انتشارات بیدگل برای پنجمین بار رسیده است. این کتاب در سال ۱۴۰۱ در ۲۵۴ صفحه در اولین چاپ خود مورد استقبال علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفت و در پاییز ۱۴۰۲ برای پنجمین بار منتشر شده است.

این کتاب در دستهٔ تئاتر، بازیگری و کارگردانی قرار می‌گیرد و برای دانشجویان رشتهٔ تئاتر و کارگردانی به‌عنوان کسب تجربه و آموزش بسیار می‌تواند قابل‌استفاده باشد.

کتاب «بازی_بازیگری» حاصل سی‌سال تلاش و تجربهٔ کارگردانی است که با هنرمندان زیادی از کشورهای مختلف، تئاتر کارکرده است و نتیجهٔ این تلاش‌ها را به کارگاه «بازی - بازیگری» تبدیل کرده است. همچنین ایده‌های این کتاب به‌عنوان تکنیک‌های بازیگری در عین ساده‌بودن بسیار خلاقانه و ماهرانه بیان شده است که در صورت تکرار مداوم برای هنرآموزان این حوزه تأثیرات شگفت‌انگیزی خواهد داشت.

همچنین مخاطبان این کتاب علاوه بر بازیگران و کارگردانان برای کسانی که به‌صورت آکادمیک قصد بر آموزش این هنر را دارند و کسانی که خود برگزارکنندهٔ چنین کارگاه‌هایی هستند مناسب و مؤثر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط