دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

ستاد بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، شهید القدس را به عنوان شعار مراسم امسال اعلام کرد.

‌سرویس مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست خبری چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سید مجتبی ابطحی؛ سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در تالار رودکی برگزار شد.

سید مجتبی ابطحی؛ سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با اعلام این شعار تاکید کرد: امسال بعد از چهار سال از شهادت شهید سلیمانی، در جای جای غزه افکار این شهید والامقام تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: مراسم سالگرد شهید سلیمانی صرفاً یک مراسم نمادین نیست، هرجایی نام سردار شهید سلیمانی برده می‌شود، کلاس درسی است که انسان امروز به آن نیازمند است. انسان امروز به آزادکی، کرامت و خروج از نظام سلطه سراسر فساد نیازمند است و این نیاز را شهید سلیمانی که فارغ‌التحصیل مکتب امام بود به بشریت اهدا می‌کند.

«شهید القدس» شعار چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اجرای پویش «به نیت حاج قاسم» در سراسر کشور
 

به گفته سید مجتبی ابطحی همزمان با ایام دهه مقاومت و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پویش سراسری «به نیت حاج قاسم» با هدف آزادسازی زندانیان زن در سراسر کشور اجرا خواهد شد. با توجه به همزمانی سالگرد چهارم و ایام ولادت حضرت فاطمه (س) کمک به حل مشکل بانوان در اجرای پویش‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

ابطحی سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در پاسخ به سوال پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی: طبیعتاً قوه قضاییه و وزارت خارجه طی چهار سال گذشته تلاش خوبی داشتند تعداد زیادی وکلای بدونکن مرز برای پیگیری این پرونده اعلام آمادگی کردند. جنایتی که در فلسطین در حال انجام است, فضایی ایجاد کرده که دادگاه‌های جدیدی در حال تشکیل است.
داستان محاکمه جنایتکاران حتماً به تاریخ نخواهد پیوست و حتماً روزی محقق خواهد شد. بسیاری از عاملان دخیل در این جنایت ترپریستی از جریان محاکمه

وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با دید راهبردی و تصمیم‌گیری های به موقع و تصویر زیبایی که از جهان آینده ترسیم کرده بود به اقدامات پیرامون جبهه مقاومت شتاب خاصی بخشی شد که غیر قابل انکار است.شهید سلیمانی از زمانی که مسئولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفتند منشأ تحولات و اتفاقات مهمی در این جبهه بودند.کمک به آزادسازی مناطق جنوب لبنان، تبدیل شدن سنگ ها به امکانات نظامی از جمله این اقدامات بود.مهمترین خدمت شهید القدس به مجاهدان فلسطینی؛ باوراندن توانستن بود.شهید سلیمانی رژیمی را که مدعی است ناپذیری بود تضعیف کرد و تابلوی شکست پذیری رژیم صهیونیستی را در جهان برافراشته کرد.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    حاج قاسم مرا ببخش که می‌خواهم برایت بگویم که بیش از 80 روز است که اسرائیل بمبهای فسفری در غزه می‌اندازند و بیش از 23 هزار کودک،مرد و زن فلسطینی تکه تکه شده اند، مرده ها را می‌دزدند برای استفاده از پوست آنها، به زنان تعرض می‌کنند، چندین نفر را زنده زنده دفن کردند، چندین کودک در بیمارستان تجزیه شدند...اما اما سردار باورت می‌شود؟ مسیر تو جهانی شده است؟ مردم با «چفیه مقاومت، پرچم فلسطین و شعار فلسطین آزاد»در خیابان‌های سانفرانسیسکو، فرانسه، آلمان، پاریس، لندن، واشنگتن، تگزاس، نیویورک،سوئد، استامبول، ترکیه، ایتالیا، آرژانتین...ودرواقع تمام جهان. سردار اشک تو، مسیر تو، جهانی شده است.
  • ب IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    سردار سلیمانی باشکوه، مهربان و شجاع، تو آن ماهی که در گردون نگنجی، تو آن آبی که در جیحون نگنجی، تو آن دری که از دریا فزونی، تو آن کوهی که در هامون نگنجی، تو خورشیدی قبایت نور سینه است، تو اندر اطلس و اکسون نگنجی، تویی شاگرد جان افزا طبیبی، در استدلال افلاطون نگنجی، تو معجونی که نبود در ذخیره، ذخیره چیست در قانون نگنجی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها