چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
«نوشتن به اتفاق» کتاب شد

خوزستان- مجموعه داستان کوتاه با عنوان «نوشتن به اتفاق » حاصل تلاش هنرجویان نویسنده خوزستانی بر پیشخان کتابفروشی‌ها نشست.

آرش آذر پناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان اینکه این مجموعه از بهترین داستان‌های شرکت کنندگان ده سال کارگاه داستان نویسی بود، اظهار کرد: در این مجموعه آثاری از ۱۲ نویسنده به همراه یک داستان از من توسط انتشارات مهرودل به چاپ رسیده است.
آذرپناه با توضیح اینکه یک داستان از مجموعه نوشتن به اتفاق را نوشته است، عنوان کرد: مقدمه کتاب و همچنین یک داستان از این مجموعه را نوشتم و داستان‌های دیگر متعلق به نویسندگان دیگر است.

وی مضمون داستان‌ها را اجتماعی دانست و افزود: داستان‌ها سری دوری نیستند و هر نویسنده جهان خود را در داستان حفظ کرده است از میان داستان‌ها ۴داستان دشوار خوان و بقیه داستان‌ها ساده هستند.

وی ادامه داد: نویسندگانی که دشوار خوان نوشتند چند داستان درخشان نیز نوشتند و همچنان مسیر نوشتن داستان را طی می‌کنند.

وی‌در جواب به سوال خبرنگار ایبنا مبنی بر اینکه «داستان‌های این مجموعه تا چه اندازه به معیارهای شما نزدیک هستند»، بیان کرد: داستان‌ها به طور تقریبی از جهان ذهنی من دور هستند. اما در بین داستان‌ها، داستان آقای احمد کیانی متفاوت‌تر بود که متأسفانه در بررسی کتاب به چاپ نرسید و امیدوارم در مجموعه دوم، این داستان منتشر شود.

نویسنده «شماره ناشناس» در مورد اثر جدیدش گفت: یک کتاب با عنوان «۱۸ درس از داستان کوتاه» در خصوص کارگاه‌های داستان نویسی این چند سال است که به‌زودی منتشر می‌شود. و همچنین کتاب «شهر یک داستان» تمام شد و در مرحله تجدید چاپ، ناشرش تعطیل شد و با توجه به اینکه حجم اثر زیاد است به دنبال ناشر دیگر برای تجدید چاپ ابن کتاب هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها