سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه کارگران استان یزد

یزد - مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب ویژه کارگران استان خبر داد.

ابراهیم زینل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت توجه به کارگران در استان گفت: یکی از برنامه‌های ما توجه به قشر کارگران در مباحث فرهنگی است و سعی کرده‌ایم با همکاری مجموعه‌های مختلف این هدف را دنبال کنیم.

وی افزود: در این راستا همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی را برگزار می‌کنیم.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران از ۲۷ آذر لغایت ۷ دیماه برگزار می‌شود.

زینل پور بیان کرد: علاقه‌مندان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به میدان معلم، مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه در کنار عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، برنامه‌های فرهنگی نظیر نقد کتاب با حضور نویسندگان کشوری، قصه گویی برای کودکان، داستان خوانی، شاهنامه سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به تخفیف کتاب‌های عرضه شده تا سقف ۵۰ درصد گفت: یکی از مشوق‌های این نمایشگاه خرید کتاب در ۱۰ قسط بدون چک و ضامن ویژه کارگران استان است که‌امیدواریم مورد استقبال کارگران و عموم مردم استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط