شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
سومین جشنواره استانی «کتاب من» در بندرعباس برگزار می‌شود

هرمزگان-  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: سومین جشنواره استانی «کتاب من» در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری سومین جشنواره استانی «کتاب من» در بندرعباس با همکاری دو جانبه باشگاه کتابخوانی «کودک کوک» و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

اسماعیل جهانگیری افزود: این جشنواره ویژه گروه سنی ۷ الی ۱۵ سال است و داوطلبان به منظور شرکت در جشنواره باید عکس کتاب‌هایشان را همراه با مشخصات کامل خود به هانیه هادی‌نژاد دبیر برگزاری جشنواره از طریق پیام رسان های داخلی ارسال کنند.

وی ادامه داد: موضوع داستان‌ها آزاد است و شاخص‌های امتیاز در داستان؛ من کودک توانایی هستم، همدردی با کودکان غزه، اهمیت کتاب و کتابخوانی، ایران من و مدرسه و درس خواندن است.

جهانگیری با اشاره به اینکه داوری‌ها در دو بخش تصویرگری و نویسندگی انجام می‌شود، گفت: هر فرد فقط می‌تواند یک کتاب نوشته خود را ارسال کند و همچنین همراه داشتن اثر در روز تقدیر الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: استفاده از تکنیک‌های نقاشی و تکنیک های نویسندگی کاملاً آزاد است. کارهای منتخب در روزنامه کودک بچه های ساحل چاپ می‌شود، کودکان و نوجوانان نیز در در سه گروه سنی ۷ تا ۹؛ ۹ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۵ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و به نفرات اول تا سوم هدایا و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ۱۴۰۲ و تاریخ اعلام نتایج ۱۳ دی ماه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها