شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
ترجمه انگلیسی کتاب «ناپیدا ولی با ما» منتشر شد

واحد بین الملل انتشارات کتاب جمکران ترجمه انگلیسی کتاب «ناپیدا ولی با ما» را با عنوان "Divine savior: A Brief Biography ofImam al-Mahdi" (منجی الهی: مختصری از زندگینامه امام مهدی) منتشر و آن را برای استفاده کاربران به‌صورت رایگان در تارنمای خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صبح ۱۵ مهر ۱۴۰۲ واکنش مجاهدان فلسطینی با نام طوفان الاقصی به ۷۵ سال، سرکوب، غصب، خفقان، کودک کشی ونسل کشی در جهان پیچید. با اوج گیری حملات وحشیانه رژیم اشغالگر به مردم بی‌پناه غزه و خشم جهانیان عده‌ای از کاربران فضای مجازی درپلتفرم‌های مختلف پویشی به راه انداختند که در آن با همخوانی سرود «سلام یامهدی» (نسخه لبنانی سرود جهانی سلام فرمانده) به حمایت از مردم فلسطین اقدام کردند؛ این پویش رفته‌رفته گسترش پیدا کرد و با استقبال آزادی خواهان دنیا مواجه شد. به‌حدی که بسیاری را درباره اسلام و نام «مهدی» کنجکاو کرد!

در همین راستا و برای آشنایی مردم جهان با حضرت مهدی(عج) واحد بین الملل انتشارات کتاب جمکران ترجمه انگلیسی کتاب «ناپیدا ولی با ما» را با عنوان "Divine savior: A Brief Biography ofImam al-Mahdi" (منجی الهی: مختصری از زندگینامه امام مهدی) منتشر و آن را برای استفاده کاربران به‌صورت رایگان در تارنمای خود به نشانی «https://ketabejamkaran.ir» منتشر نموده است.

کتاب «ناپیدا ولی با ما» به زبانی ساده و همه‌فهم و برای آشنا کردن عموم جامعه با امام زمان (عج) و موضوعات مرتبط با ایشان نوشته شده است. در این کتاب موضوعاتی چون: معرفی حضرت، آغاز امامت، غیبت صغرا، غیبت کبرا، طول عمر دوران پس از ظهور، کرامات و… بصورت مختصر برای مخاطبان بیان شده است.

این کتاب کم حجم با قلمی روان و ساده در واحد پژوهش و محتوای انتشارات کتاب جمکران تألیف و نسخه فارسی آن اخیراً به دوازدهمین چاپ خود رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط