جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
اسامی راه‌یافتگان به مرحله پایانی قرائت تحقیق و حفظ کل مسابقات قرآن کریم اعلام شد

خراسان شمالی- متسابقین چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان شمالی امروز هفدهم آذرماه در بجنورد راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش‌های قرائت تحقیق و حفظ کل را شناختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، اسامی راه یافتگان رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل برادران پس از ۴ روز رقابت در بخش آوایی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از سوی هیئت داوران اعلام شد.

پس از ۴ روز رقابت متسابقین در بخش آوایی، شب گذشته با پایان یافتن این رقابت‌ها، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی در ۲ رشته قرائت تحقیق و حفظ کل از سوی هیئت داوران امروز اعلام و شاهد رقابت فینالیست‌ها خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ کل، «حسین خانی بیدگلی» از اصفهان، «محمد خاکپور» از خراسان رضوی، «محمد جواد دلفانی» از البرز، «محمد رضا زاهدی»، «محمد رسول تکبیری» و «ابوذر کرمی» از تهران، «میلاد عاشقی» از آذربایجان شرقی و «مجتبی علیرضا لو» از مرکزی به عنوان فینالیست‌های این بخش با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین در رشته قرائت نیز «اسحاق عبدالهی» از قم، «مهدی شایق» از البرز، «امید حسینی نژاد» خراسان رضوی، «سید محمد حسینی پور»، «حمید رضا نصیری»، «حبیب صداقت» و «مسعود نوری» از تهران و «حمید حق طلب» از خراسان رضوی از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در برابر داوران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایبنا، چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد و در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده آغاز شده است، امروز عصر همزمان با آخرین روز مسابقات، با رقابت فینالیست‌ها به پایان می‌رسد و برترین‌های این رقابت فردا معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط