پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
برگزاری جشنواره قرآنی و فرهنگی باران وحی با حضور ۶۰۰ مددجو

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ششمین دوره جشنواره قرآنی و فرهنگی باران وحی با حضور ۶۰۰ مددجو برگزار شد.

روح اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از اضلاع توانمندسازی مددجویان خدمات فرهنگی است که در این رابطه اقدامات متعددی در استان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی برای مددجویان این نهاد اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها شناسایی، استعدادهای قرآنی مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره قرآنی و فرهنگی باران وحی افزود: جشنواره قرآنی باران وحی در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

صالحی با اشاره به استقبال خوب مددجویان زنجانی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف ادامه داد: این دوره از جشنواره با حضور ۶۰۰ نفر از مددجویان برگزار شد که ۱۲۶ نفر از این افراد در ۹ رشته برگزیده شدند.

وی به سایر برنامه‌های قرآنی این اداره کل در حوزه مددجویی نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ و نشر قرآن نیز از دیگر اقداماتی است که کمیته امداد انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۲ هزار و ۴۰۰ مددجوی زنجانی در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضور پیدا کرده‌اند، گفت: این برنامه‌ها به صورت عمومی و برای همه گروه‌های هدف برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط