چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
رشد پژوهش علمی کشور بعد از انقلاب چشمگیر بوده است

همدان - استاندار همدان گفت: رشد و پیشرفت علمی کشور پس از انقلاب بسیار چشمگیر بوده که در سایه نبوغ و استعداد فرزندان این مرز و بوم محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید پیشرو و پیشگام توسعه در تحقیق و پژوهش باشند زیرا کارکرد پژوهش نیز این است که به محصول و عمل منجر شود.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه دانش‌بنیان، منتج به اقدامات خوبی شده است، گفت: دانشگاه‌های استان در زمره سرآمدان علمی پژوهشی کشور هستند و تلاش‌های موثری از سال گذشته در ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی علوم مختلف حوزه سلامت داشته‌اند.

استاندار همدان عنوان کرد: عرصه پژوهش طی سال‌های پس از انقلاب مسیر خود را طی کرده و دشمنان نیز تلاش بر کینه‌ورزی از این نقطه دارند.

وی با اهمیت به اینکه طی سال‌های گذشته رشد و پیشرفت علمی کشور بسیار چشمگیر بوده است افزود: این مسئله در سایه نبوغ و استعداد و خلاقیت فرزندان این سرزمین محقق شده است.

قاسمی‌فرزاد افزود: امیدواریم سال آینده دستاوردهای بیشتری در عرصه پژوهش داشته باشیم و تحقیق و پژوهش را برای ارتقای بهره‌وری در همه عرصه‌ها رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها