چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
توانمندی علمی برای تولید کاغذ با کیفیت در کشور وجود دارد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر وجود توانمندی علمی برای ایجاد خط‌های تولید کاغذ باکیفیت تاکید کرد و گفت: امیدواریم در بحث تولید کاغذ داخلی فرصت درخورتوجه و بازار مناسبی برای تاثیرگذاری شرکت‌های دانش‌بنیان کشور نیز فراهم شود.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بحث کاغذ بیان کرد: شرکت‌های خوبی در تولید انواع کاغذ فعالیت دارند؛ ازجمله تولید کاغذ سنگ. همچنین در بحث بهینه‌سازی کیفیت کاغذ و طراحی و تولید ماشین‌آلات و سیستم‌های اتوماسیون این کالا در کشور فعال هستند.

وی با بیان اینکه توان علمی و فناوری کشور برای ایجاد خط‌های تولید کاغذ با کیفیت وجود دارد.امیدواریم با پیگیری و توجهی که در بحث تولید کاغذ داخلی در کشور وجود دارد، فرصت درخورتوجه و بازار مناسبی برای تاثیرگذاری شرکت‌های دانش‌بنیان کشور نیز فراهم شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره ظرفیت‌های شرکت‌های بنیان ایرانی برای کاهش وابستگی کشور به واردات دستگاه‌های چاپ گفت: اگر در این حوزه رویکرد و توجیه اقتصادی وجود داشته باشد، تاکید می‌کنم از نظر فنی در کشور از توان لازم برخورداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها