سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
مهلت ارسال آثار به دوسالانه حسین منزوی تمدید شد

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از برگزاری دوسالانه حسین منزوی؛ مهلت شرکت در این رویداد ادبی و فرهنگی تمدید شد.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دوسالانه حسین منزوی شامل بخش‌های دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شامل غزل فارسی و ترکی در قالب تک اثر و مجموعه غزل (کتاب) است که بر اساس آمارهای موجود تاکنون ۴۰۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر این رویداد ادبی شامل بخش «آزاد» و بخش ویژه با موضوع «خانواده و هویت ایرانی» است، اضافه کرد: در هر دو بخش آثار ارسالی باید مورد تایید وزارت ارشاد باشد.

حسنی با اشاره به اینکه به علت استقبال علاقه مندان مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه تمدید شده است، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ارسال کرده یا در سایت اداره کل بارگذاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جوایز ارزنده‌ای برای این رویداد در نظر گرفته شده است، گفت: جوایز بخش کتاب (مجموعه غزل، کتب پژوهشی، پایان نامه و مقاله) شامل برگزیده اول مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، برگزیده دوم مبلغ ۷۰ میلیون ریال، برگزیده سوم مبلغ ۵۰ میلیون ریال و شایسته تقدیر ۲۰ میلیون ریال است.

حسنی گفت: همچنین جوایز بخش تک اثرهم برای برگزیده اول مبلغ ۸۰ میلیون ریال، برگزیده دوم مبلغ ۶۰ میلیون ریال، برگزیده سوم مبلغ ۴۰ میلیون ریال و شایسته تقدیر ۲۰ میلیون ریال تعیین و در بخش ویژه نیز با رای هیات داوران به سه اثر برگزیده مبلغ ۵۰ میلیون ریال از طرف دبیرخانه جشنواره اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط