دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
 چهار کتاب پُرفروش آبان‌ماه خط مقدم

چهار کتاب «سرباز؛ قاسم سلیمانی»، «نامزد گلوله‌ها»، «صبح واقعه» و «عطر پیراهن تو» جزو پرفروش‌های انتشارات خط مقدم در آبان ماه بودند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات خط مقدم، پرفروش‌های آبان ماه خود را معرفی کرد.

«سرباز؛ قاسم سلیمانی؛ زندگی‌نامه مستند سردار سپهبد شهید حاج قاسم» قیمت: ۲۲۰ هزار تومان

این کتاب، در ده فصل تدوین شده است: فصل یکم، با او هستیم از تولد تا آغاز جنگ تحمیلی؛ فصل دوم، روایت حضور او در جبهه‌های جنوب و غرب است؛ با فصل سوم، به مناطق جنوب‌شرق کشور می‌رویم و شاهد مبارزاتش با اشرار می‌شویم؛ فصل چهارم، داستان بزرگی‌های اوست در افغانستان و لبنان؛ فصل پنجم، بیانگر شکست آمریکا از او در میدان سیاست عراق است؛ با فصل ششم، اقدامات او در برابر ظهور د ا ع ش را می‌بینیم؛ فصل هفتم، ما را به تماشای ضربات پی‌درپی او بر پیکره‌ی تکفیری‌ها می‌نشاند؛ فصل هشتم، صدای آخرین میخ بر تابوت د ا ع ش را به گوش‌مان می‌رساند؛ فصل نهم، فصل شهادت قاسم است؛ و سرانجام فصل دهم، ما را با دنیای درون او آشنا می‌کند.
 

«نامزد گلوله‌ها؛ سفری به زندگی حاج‌قاسم سلیمانی» قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

«نامزدها گلوله‌ها» مسافرت کوتاهی است از صبح قنات ملک پرچشمه تا نیمه‌شب سرد فرودگاه بغداد. ادای دین «مرتضی سرهنگی» به کسی که می‌دانیم ترکش‌ها و گلوله‌های بی‌معرفت، سال‌ها دنبال او بودند. سرهنگی این‌بار به قلم شاخص خودش مهم‌ترین رویدادهای زندگی شهید قاسم س. را برایمان روایت کرده است. به قول خودش: «بعد از این‌همه سال که موهایمان سفید شده است، نوشتم ببینم قد این قلم کوچک و ساده می‌تواند به اندازه‌ی یک نگاه‌تان با دیگران حرف بزند!»


«صبح واقعه؛ زندگی‌نامه داستانی شهیدمحسن حججی» قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

کتاب «صبح واقعه» جدیدترین اثر از انتشارت خط مقدم است که زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی را به قلم استاد «ابراهیم حسن‌بیگی» به صورت داستانی برای مخاطب نوجوان روایت می‌کند. نقاشی جلد این اثر توسط استاد «حسن روح‌الامین» و طراحی جلد آن توسط استاد «محمد روح‌الامین» انجام شده است. کتاب به فراز و فرودهای مهم زندگی شهیدحججی پرداخته است؛ از روزهای مدرسه و جوانی و شرکت در کلاس‌های عقیدتی؛ آن هم با شلوار جین و کفش ورنی و صورت صاف و صوف و موهای بلندِ محسن شروع می‌شود تا اردوی راهیان نور و شرکت در کارهای جهادی و دستفروشی کتاب و عاشق شدن؛ و بعد هم ازدواج...

«عطر پیراهن تو؛ خاطرات سیده دعاء زلزلی؛ همسر شهید مدافع حرم، سیدعلی زنجانی» قیمت: ۹۵ هزار تومان

زندگی شهید زنجانی را از نگاه همسر شهید نقل می‌کند و بخشی از خاطرات مربوط به لبنان و حزب‌االله است. شهید حجت‌الاسلام سیدعلی زنجانی از شهدای مدافع حرم دو تابعیتی ایرانی، لبنانی، سال ۱۳۶۷ در زینبیه (دمشق) سوریه به دنیا آمد و پس از چندین سال جهاد در منطقه سراقب (ادلب) سوریه در سال ۱۳۹۸ به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها