دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
تأکید رئیس‌جمهور بر تداوم تلاش‌ها برای خودکفایی در تولید کاغذ

رئیس‌جمهور در دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیئت‌دولت ضمن قدردانی از تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افزایش تولید کاغذ داخل، بر تداوم تلاش‌ها و پیگیری این روند تا حصول نتیجه قطعی در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیئت‌دولت عصر یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش برخی وزرا از حوزه ماموریتی خود ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، در جهت تسریع در تکمیل اقدامات صورت گرفته و به نتیجه رسیدن طرح‌ها دستوراتی صادر کرد.

رئیس جمهور در جلسه یکشنبه (۵ آذرماه) هیئت‌دولت با استقبال از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره غلبه کشور بر تحریم فرهنگی و خودکفایی در تولید کاغذ، بر تداوم تلاش‌ها و پیگیری این روند تا حصول نتیجه قطعی در این زمینه تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، «اخلاص»، «عمل صالح» و» زمان‌شناسی» را ازجمله ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و با اشاره به نقش‌آفرینی و اقدامات اثرگذار این نهاد در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز که گفتمان بسیج در قالب گفتمان مقاومت در سطح منطقه و جهان اسلام گسترش یافته است، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ اخیر غزه را می‌توان متاثر از گفتمان بسیج و غلبه گفتمان مقاومت بر اشغالگری دانست.

رئیسی با بیان اینکه جنبش مقاومت حماس پس از ۴۵ روز جنایتگری، بمباران و حملات بی‌امان صهیونیست‌ها، امروز با دراختیار گرفتن مدیریت صحنه و ابتکار عمل، صهیونیست‌ها را مجبور به پذیرش آتش‌بس و شروط خود کرده افزود: بی‌تردید پیروزی نهایی ملت فلسطین با غلبه بر اشغالگران و نابودی رژیم صهیونیستی بزودی رقم خواهد خورد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درادامه این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن خودکفایی در تولید کاغذ و غلبه کشور بر تحریم فرهنگی خبر داد و گفت‌: در زمان آغاز به کار دولت تولیدکاغذ ۵ هزار تن بود که با اهتمام دولت نسبت به مقوله تولید این رقم اکنون به ۸۰ هزار تن رسیده است.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها