دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
برگزاری بیش از دو هزار برنامه برای اقشار مختلف/ تجهیز ۳۰۰ جلدی کتابخانه ناحیه مقاومت اسفراین

خراسان شمالی- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین گفت: در هفته بسیج بیش از دوهزار فعالیت در قالب ۵۶ عنوان برنامه با حضور اقشار مختلف شهرستان اسفراین برگزار شد.

سعید وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اسفراین، بیان کرد: هدف هفته بسیج در سال جاری تبیین و اعتلای بسیج با تاکید بر نقش مجاهدت‌های بسیجیان در داشتن ۴۴ سال سابقه بسیج مستضعفان است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته‌ای که گذشت گفت: برنامه‌های هفته بسیج فقط منتهی به یک هفته نیست و برنامه‌های متعددی را برای اقشار مختلف در طول سال اجرا خواهیم کرد.

وطن دوست از تجهیز کتابخانه ناحیه مقاومت اسفراین خبر داد و افزود: با تجهیز این کتابخانه این مکان حدود ۳۰۰ جلد کتاب با عناوین مختلف دارد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های این کتابخانه با ۹ عنوان مختلف از جمله تاریخ انبیا، احادیث و روایات، آموزش قران، تفاسیر قران، و....برای استفاده عموم بسیجیان در دسترس است.

وطن‌دوست خاطرنشان کرد: اولین رویداد علمی، تخصصی و اجرایی تانا در اسفراین با حضور کارشناسان مختلف حوزه فناوری مربوط به کشت زیره سبز برگزار شد.

وی گفت: در هفته بسیج چندین یادواره آبروی محله برگزار شد که با استقبال گسترده اهالی محلات مختلف روبرو شد.

وطن‌دوست در پایان مطرح کرد: هفته بسیج در سال جاری با حضور و با استقبال گسترده اقشار مختلف و بسیجیان شهرستان اسفراین برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها