دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
پویش استانی کتابخوانی در زنجان کلید خورد

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: پویش استانی کتابخوانی در آستانه هفته بسیج کار خود را آغاز کرد.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین پاسداشت هفته بسیج؛ این پویش کتابخوانی کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «بهتر از مجنون» داستان زندگی شهید محمد میرزاجانی به روایت همسر برگزار می‌شود، گفت: شرکت در این پویش برای عموم آزاد بوده و از طریق مراجعه به سایت کتابخانه‌های عمومی انجام می‌شود.

رستمخانی ادامه داد: شهید میرزاجانی از شهدای روستای شریف آباد از توابع شهرستان ابهر است که پس از حضور داوطلبانه در بسیج در سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون شهید شده و دو فرزند از وی به یادگار ماند.

وی تصریح کرد: کتاب «بهتر از مجنون» روایت همسر شهید میرزاجانی است که درباره زندگی؛ اعزام به جبهه، رفتار آن شهید با خانواده و.... نوشته شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال چند جشنواره ادبی و فرهنگی به همت بسیج و با همکاری سایر ارگان‌ها برگزار شده است که در مرحله دریافت آثار است، اضافه کرد: کنگره سراسری شعر بسیج، یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب، پنجمین جشنواره فیلم بسیج از جمله این جشنواره‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط