دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری بسیج زنجان ارسال شد

زنجان- مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان گفت: تا امروز یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری بسیج در زنجان ارسال شده است.

محمدرضا ترابی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری بسیج روایتگری همه اقشار مختلف به خصوص قشر جوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت هوشمندانه و صادقانه است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مهارت‌های فرهنگی هنری بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان در خلق آثار فرهنگی هنری و جریان سازی و الگو سازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سطح از اهداف برگزاری این جشنواره است، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و هویت بخشی به فعالیت‌‎های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری است.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، نشر مکتوبات و دیجیتال، فعال‌ترین پایگاه و پویانمایی برگزار می‌شود، اضافه کرد: تاکنون یک هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ترابی با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری این جشنواره تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از برگزاری این جشنواره شد؛ مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آبان ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان ادامه داد: ظرفیت یابی و ظرفیت سازی هدف اصلی برگزاری این جشنواره است که آثار جمع آوری شده ابتدا به صورت استانی داوری خواهد شد و سپس آثار برگزیده به مرحله داوری کشوری راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط