شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کتابخانه عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

اصفهان – کتابخانه عمومی شهدای بهاران شهر بهاران در شهرستان فلاورجان صبح شنبه به‌طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، علی شاه‌نظری، مدیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، در افتتاحیه کتابخانه شهدای بهاران گفت: بعضی از پروژه‌ها پیش از رفع نواقصش و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی، افتتاح می‌شود که در کتابخانه شهر بهاران برعکس این قضیه اتفاق افتاد. این کتابخانه اول با همت شهرداری و امام جمعه راه‌اندازی شد و شروع به خدمت‌رسانی کرد و افتتاح رسمی بعد از آغاز فعالیتش صورت گرفت.

وی ادامه داد: ما این را جزو افتخاراتمان می‌دانیم که به دنبال گزارش و مانور نیستیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فلاورجان نیز در خصوص این کتابخانه بیان کرد: کلنگ این کتابخانه در سال ۱۳۹۰ به کوشش شهرداری در مساحت ۵۲۰ متر مربع زده شد. این بنای سه‌طبقه توسط شهرداری تکمیل شده و تجهیز آن بر عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوده است.

سید علی احمدی ادامه داد: این کتابخانه به سامانه کتابخانه‌های عمومی کل کشور (سامان) متصل است و از دو ماه پیش خدمات‌رسانی خود را به اعضا و شهروندان آغاز کرده است. کتابخانه شهدای بهاران تا کنون ۱۰۰ عضو گرفته و با ۳۵۰۰ کتاب کار خود را آغاز کرده است.

او در خصوص فضاهای اختصاص‌یافته به اعضا بیان کرد: طبقه همکف این کتابخانه شامل سالن مطالعه برای برادران و فضایی برای برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی است. در طبقه دوم مخزن کتاب‌ها و سالن مطالعه خواهران قرار دارد و طبقه سوم نیز فضایی اختصاصی فرهنگسرای شهر است که در اختیار شهرداری است.

احمدی در پایان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی همچون آشنایی با نویسندگی و کلاس‌های هنری در دستور کار فعالیت‌های جنبی این کتابخانه است.

کتابخانه عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

کتابخانه عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

کتابخانه عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

کتابخانه عمومی شهدای بهاران افتتاح شد

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    خیلی خوب است
  • مهدیه IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    هر موقع من رفتم بستس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها