سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
جشنواره قصه‌گویی خوزستان به ایستگاه آخر رسید

خوزستان - بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مرحله استانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، پس از رقابت دو روزه قصه‌گویان خوزستانی در گروه‌های «نوجوانان»، «بزرگ‌سالان» و «پدربزرگ‌ها» و «مادربزرگ‌ها» در بخش‌های ملی، آیینی- سنتی، برگزیدگان مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان عصر دوشنبه برگزیدگان خود را شناخت‌.

هیئت‌داوران متشکل از «بهنوش بساک کاظمی»، «زیبا علیخانی» و «فرحناز رحمتی»، در بخش ملی، عنوان‌های برگزیده اول تا سوم گروه نوجوانان را به فاطمه عبادی با قصه «مشک و گلو» از هندیجان، زینب طیبی با قصه «تویزه پادشاهی» از هندیجان و ترنم صید میرزاوند با قصه «پرچم‌دار» از اندیمشک اختصاص دادند و عنوان شایسته تقدیر این بخش به نرگس بحرکانی با قصه «گوش دراز» از هندیجان تعلق گرفت.
هئیت داوران در بخش ملی، گروه بزرگ‌سالان به ترتیب نفر اول تا سوم؛ آسیه رحمتی با قصه «سی فلرا آبادون» از اندیمشک، زینب مقدم با قصه «گرگیعان» از بندر امام خمینی (ره)، مرضیه عویدی با قصه «دلم یک دوست می‌خواهد» از اهواز را معرفی کردند و عنوان شایسته تقدیر این بخش به «لیلا زکی» از اهواز، «انیسه وحیدی» از مسجدسلیمان، «زهره بادره» از اندیکا، «سکینه شنبدی» از هندیجان، «عظیم حربیان» از دزفول، «زهره فرازمند» از باغ‌ملک، «افسانه ملک هدایت» از اهواز و «پیمان قنواتیان» از هندیجان اختصاص یافت.
هیئت‌داوران در بخش ملی، گروه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، رحیم اسکندری با قصه «جولهری» از اهواز را شایسته تقدیر معرفی کردند.
در بخش آیینی -سنتی با اعلام هیئت‌داوران، «مدینه خورشیدی»، «زیبا علیخانی»، «فرحناز رحمتی»، در بخش گروه نوجوانان، ابوالفضل صفاری زاده با قصه «اکوان دیو» از اهواز، زهرا حیات داودی با قصه «رزم رستم و اشکبوس» از آبادان و دونا فرجی با قصه «خوان چهارم» از شوشتر عنوان برگزیده این بخش از جشنواره را کسب کردند. و ستایش بهداروند با قصه «نبرد بیژن و گرازان» شایسته تقدیر شناخته شدند.
همچنین در بخش آیینی- سنتی از بین شرکت‌کنندگان بزرگ‌سال امین کریمیان با قصه «رستم و اشکبوس» از اهواز، نسرین محمودی با قصه «آرش کمانگیر» از شوشتر و حورا تیلا با قصه «تبر» از آبادان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
جایزه ویژه لبخند مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان نیز به علیرضا روشن‌ضمیر با قصه «خداداد» از هندیجان رسید.
در بخش «بچه‌های غزه» نیز از سوی هیئت‌داوران؛ آسیه رحمتی با قصه «زیر درخت زیتون» از اندیمشک، لیلا رحمانیان با قصه «سرباز کوچک» از اهواز و سکینه شنبدی با قصه «خوابی به زیبایی درخت زیتون» تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها