یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
توزیع و اهدای بیش از ۲۱هزار جلد کتاب در استان ایلام

ایلام-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در ۸ ماه سال جاری، بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در استان ایلام توزیع شده است.

علی هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (اببنا) در ایلام گفت: از آغاز سال جاری تا ۲۴ آبان ماه، بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در میان جوامع مختلف هدف استان ایلام توزیع و اهدا شده است.

هوشمند ادامه داد: در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با شناسایی جوامع هدف شامل مساجد، حسینیه‌ها، مدارس روستایی و عشایری، مراکز و موسسات فرهنگی‌هنری، کانون‌های مساجد، کتابخانه‌های روستایی، مراکز اداری، نظامی، انتظامی، مرزبانی، دفاتر تسهیلگری، مروجان کتاب و کتابخوانی، انتشاراتی ها و… به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده کتاب توزیع و اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش شده توزیع کتاب بر مسیر صحیح مخاطب‌شناسی و رعایت عدالت فرهنگی و تنوع موضوعی و محتوایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه این اداره‌کل به مناطق کمتر برخوردار و محروم استان، ادامه داد: یکی از برنامه‌های بلندمدت این اداره‌کل در توزیع هدفمند کتاب توجه به مناطق محروم و کم برخوردار است و شناسایی مخاطبان مستعد و راه انداری پایگاه‌های کتابخوانی در این مناطق است.

به گزارش ایبنا؛ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در طول سال با برنامه ریزی صحیح و مستمر، اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه توزیع و اهدای کتاب در سطح استان انجام داده و تاکنون هزاران جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها